Sunday 16 December 2012

NOURISHING SCALP TREATMENT

NOURISHING SCALP TREATMENT (59ml) 
(ALL HAIR TYPES)



Kulit kepala yang sihat merupakan asas rambut yang sihat. Produk ProSante ini mengandungi Scalp Health Complex iaitu gabungan 10 vitamin, mineral & herba bagi menyediakan persekitaran optimum untuk rambut yang sihat, lebat & menawan. Bahan-bahan yang terpilih seperti ekstrak swertia & halia untuk merangsang peredaran darah & membekalkan tenaga untuk folikel rambut, mineral kulit yang penting seperti kuprum, zink, mangan serta vitamin A & E untuk membantu metabolisme kulit kepala yang sihat; dan minyak daun pokok teh serta ekstrak teh hijau untuk menentang kerosakan akibat radikal bebas & faktor-faktor persekitaran lain. Produk ini juga tidak mengandungi bahan kimia yang kuat yang boleh merosakkan rambut & juga kulit kepala.



Nourishing Scalp Treatment menyelesaikan masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit kepala bagi melancarkan peredaran, menentang faktor persekitaran yang merosakkan & juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala.
      - Tidak menjadikan rambut melekit kepada kulit kepala
    -Antioksida bagi vitamin A & E serta KoenzmQ10 melindungi kulit kepala daripada radikal bebas.

Nourishing Scalp Treatment juga merupakan formula eksklusif yang terbukti mampu mengurangkan keguguran rambut semasa menyikat & dapat melebatkan serta menguatkan rambut secara semulajadi apabila digunakan sebagai sebahagian daripada sistem penjagaan rambut.

No comments:

Post a Comment